مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تمدید شد (92/2/2)

ایران کنفرانس

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تمدید شد

حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: داوطلبان آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته شدند و تاکنون فرصت مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته را نداشته‌اند، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 خرداد مهلت دارند با مراجعه به این سایت به آدرس www.sanjesh.org برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: تا 8 صبح امروز تعداد 31 هزار و 570 نفر از مجازین به انتخاب رشته با ورود به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته خود را انجام دادند، که این تعداد معادل 70 درصد مجازین است.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با توصیه به افرادی که هنوز برای انتخاب رشته اقدام نکردند، گفت: آن دسته از مجازین به انتخاب رشته آزمون دکتری که هنوز برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا چهارشنبه مهلت دارند با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای شامل نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد ضمن مشاهده کارنامه خود از آن پرینت تهیه کنند.

توکلی با اشاره به ضرورت دقت داوطلبان به اطلاعیه سایت سازمان سنجش، ادامه داد: این افراد باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) از سایت سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق این دفترچه حداکثر 50 کدرشته محل تحصیلی را از میان کدرشته‌ محل‌های تحصیلی کدرشته امتحانی مربوط انتخاب کرده و آنها را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: پس از انتخاب رشته با توجه به ظرفیت هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی و اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون با در نظر گرفتن سایر ضوابط (سهمیه رزمندگان، مربی و ...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: همچنین ویرایش فرم‌های انتخاب رشته نیز تا ساعت 24 روز چهارشنبه امکان پذیر است و پس از آن برای ویرایش امکانی فراهم نیست.

شایان ذکر است فهرست اسامی معرفی ‌شدگان شرکت در مصاحبه نیز در روز یکشنبه 15 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس