برگزاری مجدد آزمون آیلتس توسط دانشگاه آزاد (92/2/3)

ایران کنفرانس

برگزاری مجدد آزمون آیلتس توسط دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون آیلتس، گفت: این آزمون ویژه متقاضیان آکادمیک 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام این آزمون (آیلتس آکادمیک) از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت 10 صبح روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ادامه دارد، بنابراین متقاضیان آزمون IELTS آکادمیک می‌توانند از هم‌اکنون پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل خود بر روی وب سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود در اسرع وقت پس از رزرو آزمون اقدام به ثبت‌نام قطعی در آزمون کنند، بنابراین اگر داوطلبی در موعد مقرر ثبت‌نام نکند از لیست رزرو آزمون حذف می‌شود.

اقبالی در مورد مکان برگزاری آزمون، گفت: ثبت‌نام شدگان قطعی آزمون 21 اردیبهشت ماه باید برای شرکت در آزمون به انتهای پل دوم حافظ، روبروی تالار بورس، ساختمان فرهیختگان مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون در پایان، گفت: در حال حاضر بزرگترین مجری رسمی IELTS در ایران دانشگاه آزاد اسلامی است که از طریق واحدهای دانشگاه آزاد در شهرهای تهران، شیراز، رشت و کرمانشاه این آزمون برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه و یا زمان برگزاری آزمون‌های بعدی به سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند، همچنین چنانچه با ابهامی مواجه شدند در بخش پرسش و پاسخ سایت سوال خود را مطرح کرده تا کاربران در اسرع وقت پاسخ دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس