آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری 92 از چهارشنبه/مهلت ارسال اعتراضات (92/2/16)

ایران کنفرانس

آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری 92 از چهارشنبه/مهلت ارسال اعتراضات

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری 92 از روز چهارشنبه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتشار اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری 92، گفت: فهرست اسامی 21 هزار و 88 نفر از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت هر یک از کد رشته محل‌های آزمون دکتری در 5 کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

وی با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری 92 از روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه، اظهارکرد: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم و بر اساس برنامه زمانی دانشگاه‌های معرفی‌شده برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

توکلی افزود: فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه با توجه به ظرفیت هر یک از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی و بر اساس اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و همچنین با در نظر گرفتن سایر ضوابط (سهمیه رزمندگان، مربی و سایر...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل اعلام شده است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط معرفی شده‌اند، باید قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات 25 هزار تومان به شماره حساب مربوط به موسسه محل برگزاری مصاحبه واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را زمان شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.

محرومیت پذیرفته‌شدگان نهایی از آزمون دکتری 93

وی به پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری اشاره کرد و گفت: آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره دکتری 92 (اعم از دوره­‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی و یا پردیس خودگردان) قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال 1393 نخواهند بود.

توکلی افزود: چنانچه داوطلبان در خصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، باید حداکثر تا روز جمعه 20 اردیبهشت ماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان از اعلام نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت: پذیرش نهایی داوطلبان بر اساس 50 درصد نتایج اولیه (80 درصد نمره آزمون کتبی و 20 درصد معدل تراز شده) و 50 درصد نتایج مصاحبه اعلام می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس