اعلام مدارک موردنیاز شرکت در مصاحبه آزمون دکتری (92/2/18)

ایران کنفرانس

اعلام مدارک موردنیاز شرکت در مصاحبه آزمون دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به شرایط و مدارک موردنیاز شرکت در مصاحبه آزمون دکتری، از آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری 92 از امروز خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتشار اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری 92، گفت: فهرست اسامی 21 هزار و 88 نفر از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت هر یک از کد رشته محل‌های آزمون دکتری در 5 کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

به گفته توکلی، 32 کدرشته‌ محل‌ها آزمون دکتری با تغییراتی روبرو شد و بر اساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی ذی‌ربط، اصلاحیه خورد.

وی افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط مشخص شده‌اند، باید قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ 25 هزار تومان به شماره حساب مربوط به موسسه محل برگزاری مصاحبه (مشخص شده در وب‌سایت موسسه ذیربط) واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را زمان شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.

وی ادامه داد: در صورتیکه برای چند کدرشته محل در یک دانشگاه، فقط از داوطلب یک نوبت مصاحبه انجام می‌شود، باید بدون توجه به تعداد کد رشته‌ها مبلغ 25 هزار تومان پرداخت کند.

توکلی با اشاره به نحوه محرومیت داوطلبان آزمون دکتری 92 از آزمون 93، خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره دکتری اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی و یا پردیس خودگردان قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال 1393 نخواهند بود.

وی افزود: از آنجایی که برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع رسانی لازم را در سایت خود مشخص می‌کنند، داوطلبان باید حتماً به وب سایت موسسه‌ای که قرار است در مصاحبه آن شرکت کنند به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری

وی در خصوص مدارک مورد نیاز مصاحبه آزمون دکتری، گفت: اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)، اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد نیاز است، البته آن دسته از معرفی‌شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته باید اصل مدرک کاردانی را ارائه کنند.

توکلی با بیان اینکه ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش الزامی است، اظهارکرد: اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی‌شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند، لازم است.

مهلت ارسال فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی تا یکشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به نحوه دریافت فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی، گفت: کلیه معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به سایت سازمان سنجش حداکثر تا 22 اردیبهشت ماه ضمن پرداخت مبلغ 21 هزار و 200 تومان به صورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

وی افزود: داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس