آزمون آیلتس شنبه 21 اردیبهشت توسط دانشگاه آزاد برگزار می‌شود (92/2/20)

ایران کنفرانس

آزمون آیلتس شنبه 21 اردیبهشت توسط دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک، فردا روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: آزمون آیلتس آکادمیک فردا در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت 7:00 صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

وی در خصوص محل برگزاری آزمون آیلتس، گفت: داوطلبان باید فردا برای شرکت در آزمون به نشانی تهران، انتهای پل دوم حافظ، روبروی تالار بورس، پلاک 303، مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون در مورد جزئیات این آزمون، گفت: آزمون آیلتس شامل آزمون کتبی و مصاحبه است که آزمون فردا صرفاً کتبی است و زمان آزمون مصاحبه نیز از یک هفته قبل تا یک هفته بعد از آزمون کتبی برگزار می‌شود.

اقبالی درخصوص اعلام نتایج این دوره از آزمون آیلتس، اظهارکرد: اعلام نتایج آزمون آیلتس دو هفته بعد از آزمون کتبی از طریق سایت results.IELTS.org اعلام می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده وضعیت خود به این سایت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقبال از این آزمون بسیار زیاد است، اظهارکرد: مرکز آزمون تلاش کرده تا با افزایش تعداد آزمون‌ها (24 آزمون در یکسال) رضایت علاقه‌مندان را فراهم کند.

اقبالی در پایان گفت: اگر داوطلبی درخصوص آزمون آیلتس با سؤال یا ابهامی مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به سایت روابط عمومی مرکز آزمون به نشانیwww.pubr-azmoon.com و ارسال سوال به این مرکز ظرف مدت 24 ساعت پاسخ موردنظر خود را دریافت کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس