انتشار فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی از تیر (92/2/28)

ایران کنفرانس

انتشار فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی از تیر

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به استقبال گسترده متخصصان مختلف از فراخوان جذب هیات علمی، گفت: برای افزایش تعداد مجوزها برای جذب اعضای هیات علمی تحت فشار هستیم.

عباس مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه هر ساله دو دوره فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود، اظهارکرد: سال گذشته به دلیل افزایش ظرفیت تعداد مجوزها این فراخوان سه مرتبه انجام شد که یک دوره آن تکمیلی بود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جذب اعضای هیات علمی در تیر ماه و مرداد ماه سال جاری، گفت: بر خلاف سال‌های گذشته که معمولا در هر فراخوان حدود 1300 مجوز جذب داشته‌ایم، برای امسال در فراخوان اول که نیمه اول سال برگزار می‌شود 4000 مجوز استخدام داریم که بر اساس آن می‌توانیم تعداد بیشتری از اعضای هیات علمی را جذب کنیم و علاوه بر آن خیلی از مشکلات دانشگاه‌ها در حوزه هیات علمی رفع می‌شود.

مسجدی با اشاره به استقبال گسترده از فراخوان‌های جذب هیات علمی، تصریح کرد: برای افزایش تعداد مجوزها برای جذب اعضای هیات علمی تحت فشار هستیم، چراکه اجرایی شدن این امر مستلزم رفع محدودیت‌های خاص اعم از محدودیت‌های مالی و ساختار تشکیلاتی است.

وی ادامه داد: متخصصان مختلف استقبال و آمادگی خوبی را برای جذب هیات علمی شدن دارند، اما متاسفانه امکان جذب همه این افراد وجود ندارد.

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهارکرد: جذب هیات علمی در رشته‌های بالینی و علوم پایه و بر اساس اعلام نیازهای دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

نحوه جذب هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

وی افزود: پس از جمع‌بندی و اعلام نیاز دانشگاه‌ها، فراخوان بر اساس تعداد مجوزها در سایت جذب هیات علمی قرار می‌گیرد و همه افرادی که شرایط لازم را برای شرکت در فراخوان دارند، ثبت‌نام می‌کنند و در یک پروسه شش ماهه جذب دانشگاه‌ها می‌شوند.

مسجدی تصریح کرد: تلاش می‌شود برای رعایت عدالت آموزشی و درمانی در دانشگاه‌هایی که نوپا و تازه تاسیس هستند، ارتقا این دانشگاه‌ها در اولویت قرار گیرد، البته در دانشگاه‌های تیپ یک و بزرگ هم به دلیل نقش بزرگی که در کشور دارند جذب هیات علمی همچنان صورت می‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس