شرایط پذیرش دانشجوی ارشد در دوره نیمه‌حضوری (92/2/30)

ایران کنفرانس

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد در دوره نیمه‌حضوری

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های نیمه حضوری اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان دوره نیمه حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی‌کنند، می‌توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون تحصیلات تکمیلی ثبت‌نام و شرکت کنند.

البته در صورت موفقیت و قبل از ثبت‌نام در رشته قبولی جدید، باید از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل کنند.

دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری دوره‌های نیمه حضوری به هیچ وجه امکان تأمین خوابگاه، وام تحصیلی و سایر امور رفاهی به دانشجویان را ندارند.

مقررات آموزشی دوره‌های نیمه حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در زمینه آموزش‌های نیمه حضوری، همانند مقررات آموزشی دانشگاه پیام‌نور است و تشکیل کلاس‌ها به صورت کلاس‌های رفع اشکال و حداکثر دو روز در هفته با نظر دانشگاه خواهد بود.

داوطلبان باید به این موضوع توجه داشته باشند که به فارغ‌التحصیلان دوره‌های نیمه حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با رعایت ضوابط مربوط مدرک تحصیلی رسمی مورد تأیید وزارت علوم با ذکر کلمه « آموزش این دوره به صورت نیمه حضوری است » اعطا می‌شود.

همچنین، کسب حدنصاب نمره علمی لازم برای کلیه پذیرفته‌شدگان الزامی است و از دانشجویان دور‌ه‌های نیمه حضوری براساس مقررات مربوط شهریه اخذ می‌شود.

میزان شهریه دوره‌های نیمه‌حضوری

شهریه دوره‌های نیمه حضوری برای کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های نیمه حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم برای ورودی‌های سال 1392 شامل دو قسمت شهریه ثابت و متغیر بوده و میزان شهریه ثابت و متغیر برای هر نیمسال تحصیلی به میزان 60 درصد شهریه‌های دوره نوبت دوم همان دانشگاه است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس