تبدیل وضعیت ۶۰۰ نفر از مربیان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی/یکسان­ سازی حقوق اعضای هیات علمی طی سه سال آینده (92/2/31)

ایران کنفرانس

تبدیل وضعیت ۶۰۰ نفر از مربیان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی/یکسان ­سازی حقوق اعضای هیات علمی طی سه سال آینده

خبرگزاری آنا: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تبدیل وضعیت ۶۰۰ نفر از مربیان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی، از یکسان­سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه طی سه سال آینده خبر داد.

شایانفر، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی سراسری روسای دانشکده‌های فنی سما به تشریح برخی از سیاست های این دانشگاه پرداخت و گفت: رشد چشمگیر تولید مقالات علمی، کسب عناوین درمسابقات جهانی و رقابت‌های بین­المللی بیانگر روند رو به رشد در شاخص‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است.

شایانفر با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی سعی در کاربردی کردن دانش در سطوح مختلف تحصیلی دارد، افزود: رشد و توسعه رشته‌هایی مانند نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، جوش هسته‌ای و ... از جمله اقداماتی است که دانشگاه آزاد اسلامی در یکسال اخیر انجام داده است.

وی همچنین در ادامه گفته­های خود فعالیت هیات ممیزه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات هیات ممیزه مرکزی در طول سال گذشته تبدیل وضعیت حدود 600 نفر از مربیان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی بود که حدود 3 سال در نوبت هیات ممیزه بودند، خوشبختانه وضعیت این افراد در اولین جلسه این هیات مشخص و مشکل­شان حل شد.

شایانفر ادامه داد: توسعه فرهنگ حجاب و عفاف وضعیت مطلوبی را در طول سال گذشته داشته و این موضوع در سطح واحدهای مختلف دانشگاه به وضوح مشاهده می‌شود.

وی در ادامه گفته‌های خود به استفاده از خرد جمعی در شیوه مدیریت فرهاد دانشجو اشاره کرد و گفت: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با روحیه بسیجی که داشتند باعث توسعه دفاتر بسیج و تشکیل اتاق فکر بسیجیان در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از توجه ویژه به فرهنگ اسلامی دانست و افزود: این عمل حاکی از تغییر و تحولاتی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی است، زمانی که فرهاد دانشجو خطاب به شهدا گفت به خانه خود خوش آمدید یعنی دانشگاه آزاد اسلامی را خانه­ای برای این عزیزان نامگذاری کرد.

شایانفر همچنین گفت: یکسان­سازی حقوق اعضای هیات علمی در دستور کار هیات رییسه قرار دارد و قرار است در سه مرحله و طی مدت سه سال این کار انجام شود.

وی در توضیح گفته‌های خود افزود: افزایش حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی طبق مصوبه دولت، در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شده و در دستور کار کمیسیون دائمی هیات امنا و هیات امنای مرکزی است که پس از تائید هیات امنا از اول فروردین ماه سال جاری اجرا می‌شود.

وی در ادامه به موضوع انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: واحدها می توانند برای حضور حداکثری و بصیرت افزایی قشر دانشگاهیان برنا‌مه‌های خود را پس از طرح و تصویب در شورای فرهنگی واحد اجرا کنند.

شایانفر درباره نحوه عملکرد واحدها در ایام انتخابات گفت: صرفا تشکل‌های سیاسی اسلامی و بسیج در واحدهای دانشگاهی می‌توانند درچارچوب ضوابط و مقرارت و پس از اخذ مجوز از هیات نظارت و مبادی ذیربط از کاندیداها جهت سخنرانی دعوت کنند ولی هیچ یک از روسای واحدها، مناطق و دیگر مسئولان واحدها حق دعوت از کاندیداها و یا اعلام طرفداری و تبلیغ برای آنها را ندارند.

وی در ادامه افزود: معاونان، مشاوران، مدیران کل و مسؤولان سازمان مرکزی، سازمان سما، روسای مناطق، واحدها، مراکز و آموزشکده‌ها اجازه تبلیغ یا فعالیت به نفع کاندیداها را ندارند و مصرانه باید از هرگونه عمل که شائبه نقض این موضوع را داشته باشد جلوگیری کنند و در صورتی که تمایل به همکاری با ستادهای انتخاباتی هریک از کاندیداها را داشته باشند باید قبل از شروع همکاری، استعفای خود را به مسؤول مستقیم و بلافصل خود ارائه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس