آغاز رقابت کنکوری‌های ارشد دانشگاه آزاد از فردا (92/3/8)

ایران کنفرانس

آغاز رقابت کنکوری‌های ارشد دانشگاه آزاد از فردا

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت 600 هزار داوطلب از فردا در 3000 رشته محل برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه(نهم، دهم و یازدهم خرداد ماه) برگزار می‌شود.

داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه و یا اصل کارت ملی در محل‌ امتحان خود حضور داشته باشند.

همچنین به داوطلبان، توصیه می‌شود از آوردن ماشین حساب، کیف دستی و تلفن همراه به جلسه آزمون جداً خودداری کنند، چرا که همراه داشتن تلفن در داخل حوزه برگزاری تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق مقررات برخورد می‌شود و داوطلبانی که بعد از شروع آزمون به حوزه امتحانی مراجعه کنند، حق شرکت در آزمون را ندارند.

بهتر است داوطلبان یک روز قبل از برگزاری آزمون، محل دقیق حوزه‌ امتحانی خود را بر اساس آدرس و کروکی حوزه‌ها شناسایی کنند تا در روز برگزاری آزمون بتواند به موقع در محل حوزه امتحانی حاضر شوند، چرا که درهای ورودی اصلی یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شود.

داوطلب باید در حفظ و نگهداری کارت ورود به جلسه خود نهایت دقت را مبذول دارد، چرا که مسؤولان حوزه‌ها موظفند از ورود داوطلب بدون کارت به جلسه امتحان جلوگیری کنند.

روش پاسخگویی به سؤالات آزمون ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان زمان استقرار در صندلی خود دقت کنند که شماره صندلی، شماره کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه آنها یکسان باشد در غیر اینصورت مراتب را جهت رفع‌ اشکال به مسؤولان مربوط اطلاع دهند.

در آزمون کارشناسی ارشد 92 به هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی انتخابی در زمان ثبت‌نام، یک جلد دفترچه سئوال داده خواهد شد و هر داوطلب باید با توجه به رشته‌های انتخابی خود و اطلاعات مربوط به مواد امتحانی و ضرایب آنها به سئوالات دروس مربوطه پاسخ دهد.

بدیهی است برای یک رشته خاص از یک مجموعه امتحانی، آن دسته از دروسی که ضرایب آنها صفر درج شده در محاسبه نمره کل داوطلب جهت گزینش علمی آن رشته بی‌تاثیر بوده و داوطلب الزامی به پاسخگویی آنها ندارد، ولی در محاسبه نمره کل داوطلب در سایر رشته‌های متناظر با مجموعه امتحانی موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که زمان اختصاص داده شده جهت پاسخگویی به سئوالات بر مبنای کلیه دروس مجموعه امتحانی در نظر گرفته شده است.

آزمون عملی طراحی مجموعه‌های معماری، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی و هنرهای تصویری و طراحی، همچنین آزمون عملی کارگردانی مجموعه هنرهای نمایشی ازبین داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم در آزمون تستی را کسب نکرده‌اند، متعاقبا برگزار می‌شود.

سئوالات کلیه مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 1392 به جز برخی دروس مجموعه‌های «نوازندگی ساز جهانی و هنرهای نمایشی» به صورت تستی خواهد بود.

پاسخ سؤالات تستی باید در پاسخنامه و در گزینه‌ای که صحیح به نظر می‌رسد و ردیف آن با شماره سؤال منطبق است، با مداد سیاه معمولی و به طور یکنواخت و پررنگ علامت‌گذاری شود.

 

 

نحوه نمره‌دهی به سوالات

 

در سؤالات تستی برای هر پاسخ صحیح یک نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی، برای هر پاسخ غلط نمره منفی منظور می‌شود، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود اگر پاسخ سؤالی را نمی‌دانند به آن جواب ندهند، زیرا به سؤالات بدون جواب، نمره منفی یا مثبت تعلق نمی‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس