آغاز توزیع حواله ارز دانشجویی 2300 متقاضی (92/3/11)

ایران کنفرانس

آغاز توزیع حواله ارز دانشجویی 2300 متقاضی

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت: توزیع حواله ارزی برای دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور که برای نوبت 10 خردادماه 92 ثبت نام کرده بودند برای بیش از 2300 متقاضی آغاز شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی با اعلام این خبر افزود: در این مرحله، در مجموع تعداد 3140 تقاضا برای دریافت حواله ارزی از سوی دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور در سامانه اینترنتی 'نشا' به ثبت رسیده بود.

وی با اشاره به موافقت با 76 درصد تقاضای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی این نوبت گفت: پس از بررسی پرونده متقاضیان دریافت ارز دانشجویی با 2376 مورد از آنها موافقت و حواله های مربوطه صادر و در بین متقاضیان توزیع گردید.

به گفته وی، 24 درصد تقاضاهای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در این نوبت که تعداد آنها به 764 مورد می رسید نیز به دلیل نقص پرونده مورد موافقت قرار نگرفتند که درصورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در پرونده، برای دریافت معرفی نامه، در نوبت توزیع های بعدی قرار خواهند گرفت.

نایینی در خاتمه خاطرنشان کرد: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی از 10 خرداد ماه 92 در موسسات مشخص شده در 11 شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه و مشهد و هفت موسسه در سطح تهران آغاز شده و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس