آغاز مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (92/3/16)

ایران کنفرانس

آغاز مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد


مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از امروز شانزدهم خردادماه آغاز شد و تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول سال تحصیلی ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی از امروز شانزدهم خردادماه تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول و از پانزدهم آذرماه تا پانزدهم دی ماه برای نیمسال دوم هر سال از طریق واحدهای مبدأ قابل دریافت است.

درخواست مأموریت یا انتقال اعضای هیئت علمی باید توسط خود متقاضی بر اساس مواد بخشنامه تنظیم و به معاون آموزشی واحد مبدأ تسلیم و در همان واحد مبدأ ثبت شود و متقاضی شماره ثبت را برای پیگیری دریافت کند.

معاون آموزشی واحد مبدأ نیز موظف است به ترتیب نسبت به اخذ نظر مراجع مربوطه یعنی واحد مبدأ، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مبدأ، نظر واحد مقصد، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مقصد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس عالی دانشگاه حسب مورد اقدام کرده و نتیجه را به متقاضی اعلام کند.

در هر مرحله اگر مرجع مربوطه با درخواست متقاضی مخالفت کند، اخذ نظر از مراجع بعدی ضرورتی ندارد و برای ثبت و پیگیری درخواست مأموریت و انتقال باید از مراجعه حضوری یا ارسال نامه به حوزه ریاست دانشگاه یا دیگر معاونت­ها خودداری شود.

مأموریت عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر (به استثنای استان­های تهران و البرز) با موافقت رؤسای واحدهای مبدا و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان (برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مبدأ و مقصد) و سپس با موافقت معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (سازمان مرکزی) و برای استان­های تهران و البرز با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بلامانع است.

‌انتقال عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر پس از دو سال مأموریت متوالی و رضایتمندی از عملکرد علمی و عمومی، با موافقت رؤسای واحدهای مبدأ و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان (برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مربوطه) و سپس با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بلامانع است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس