افزایش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اراک (92/3/19)

ایران کنفرانس

افزایش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اراک

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک با اشاره به رشد نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه، از افزایش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رافع با اعلام این خبر، گفت: تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه از 136 نفر در سال87 به 188 نفر در سال 91 رسیده که رشدی معادل 38 درصد داشته است.

وی نسبت استاد به دانشجو را در سال 87، یک به 30 و در سال 91، یک به 27 عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد 148 کد رشته در دانشگاه اراک وجود دارد که نسبت به سال 87، 32 درصد رشد داشته است، همچنین در دوره کارشناسی 14 درصد، کارشناسی ارشد 42 درصد و در مقطع دکتری 160 درصد نسبت به سال 87 رشد داشته‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه اراک در خاتمه تصریح کرد: بیشترین افزایش تعداد دانشجو در تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوده که نسبت به سال 87، 118 درصد رشد نشان می‌دهد و در مقطع دکتری نیز 171 درصد رشد داشته‌ایم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس