پذیرش دانشجوی الکترونیکی در دانشگاه علم و صنعت (92/3/21)

ایران کنفرانس

پذیرش دانشجوی الکترونیکی در دانشگاه علم و صنعت

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت از پذیرش دانشجو در دوره‌های کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 از طریق برگزاری آزمون اختصاصی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر میرمحمد صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط عمومی داوطلبان این دوره‌ها، گفت: دارا بودن شرایط عمومی تحصیل در نظام آموزش عالی کشور مطابق با ضوابط وزارت علوم، دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت یا کفالت دائم برای داوطلبان ذکور، سپری شدن حداقل 3 سال از زمان فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی و دارابودن حداقل سه سال سابقه کار با ارائه مدرک معتبر از شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در این دوره‌هاست.

وی با بیان اینکه مدرک تحصیلی "معادل" و نیز معدل کل پایین‌تر از 12، قابل قبول نیست، تاکید کرد: عنوان رشته تحصیلی مقطع کارشناسی داوطلبان باید با رشته مورد تقاضا برای آزمون متناسب باشد.

رییس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت درباره نحوه برگزاری آزمون، تصریح کرد: آزمون این دوره‌ها در روز پنج شنبه 13 تیرماه در پردیس اصلی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود، همچنین سوالات آزمون به صورت تستی چهار گزینه‌ای و در سطح سوالات آزمون سراسری کارشناسی ارشد خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحصیل در این دوره‏‌ها عمدتا به صورت مجازی و با اتصال دانشجو و استاد از طریق اینترنت انجام می‌شود، گفت: امتحانات پایانی برای تمامی دروس به صورت حضوری برگزار می‌شود، همچنین شیوه تحصیل کلیه پذیرفته‌شدگان در دوره‌های آموزش الکترونیکی، در ابتدا به صورت "آموزش محور" است که این دانشجویان پایان‌نامه ندارند.

صادقی افزود: 30 درصد از دانشجویان هر گرایش بر اساس معدل کل احراز شده تا پایان نیمسال دوم تحصیل و با تایید گروه آموزشی ذیربط امکان تبدیل شیوه تحصیل به شیوه "آموزشی پژوهشی" را خواهند داشت که در این شیوه دانشجویان ملزم به گذراندن پایان‌نامه هستند.

وی تاکید کرد که مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان تحت نام دانشگاه علم و صنعت ایران و با قید عبارت "آموزش به صورت الکترونیکی" صادر می‏‌شودو فارغ‌التحصیلان دوره‌های آموزش الکترونیکی همانند دوره‏‌های روزانه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، استخدام در سازمان‌های دولتی و خصوصی و ترجمه مدارک تحصیلی را دارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس