ایام تعطیل دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد/تعطیلی دانشگاه از ۵ تا ۱۶ مرداد (92/4/10)

ایران کنفرانس

ایام تعطیل دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد/تعطیلی دانشگاه از ۵ تا ۱۶ مرداد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای به کلیه دبیرخانه های مناطق، واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی این دانشگاه اعلام کرد که ساعت کاری در ماه مبارک رمضان از ساعت 9 صبح لغایت 14بعد از ظهر خواهد بود.

در بخشنامه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد خطاب به دبیرخانه های مناطق، واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی آمده است: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران خدوم دانشگاه در این ماه مبارک به درگاه احدیت، بنا به پیشنهاد این معاونت و تایید هیات رئیسه دانشگاه بدین وسیله ساعات شروع و خاتمه کار روزانه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در طول ماه مبارک رمضان سال 1392 از ساعت 9 صبح لغایت 14بعد از ظهر تعیین می شود.

امید است عبادات همه همکاران مخلص در این ماه پرفیض و پربرکت مورد قبول پروردگار قرار گیرد.

به گزارش آنا، همچنین بر اساس بخشنامه دیگری از سوی معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور بهره مندی بیشتر کارمندان از ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر از 5 مرداد تا 16 مردادماه و پایان تعطیلات عید فطر، دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل خواهد بود.

طبق بخشنامه مذکور چنانچه واحدهای دانشگاهی برای ترم تابستان نسبت به تشکیل کلاس های آموزشی اقدام نمایند و یا اینکه پرسنل واحدهای بیمارستان و علوم پزشکی در ایام مذکور با موافقت بالاترین مسوول در واحدهای سازمانی حضور داشته باشند ، مسوولان واحدهای سازمانی مجاز هستند به پرسنلی که در ایام مذکور حسب ضرورت در دانشگاه حضور دارند ، نسبت به پرداخت اضافه کاری اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس