گزینه احتمالی وزارت علوم دولت روحانی (92/5/9)

ایران کنفرانس

گزینه احتمالی وزارت علوم دولت روحانی

رضا مکنون عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان گزینه احتمالی برای وزارت علوم از سوی حسن روحانی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، رضا مکنون متولد 1323 با 69 سال سن به عنوان گزینه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت یازدهم از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی معرفی خواهد شد.

مکنون در سال 1342 در دبیرستان البرز در تهران مدرک دیپلم خود را گرفت و در سال 46 در رشته مهندسی راه و ساختمان وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد. وی برای به ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در سال 1352 کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه ایلینویز آمریکا گرفت. مکنون در رشته مهندسی منابع آب ادامه تحصیل می‌دهد و مدرک دکترای خود را در سال 1356 از دانشگاه واشنگتن آمریکا گرفت.

این گزینه احتمالی وازت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 64 تا 68 معاون وزیر نیرو در امور سازندگی و آموزش بود و پس از آن به مدت 13 سال در دولت سازندگی و اصلاحات معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور بود.

وی از سال 81 تاکنون مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست است و همچنین از سال 82 تا کنون نیز مشاور عالی در امور آب و معاون وزیر نیرو در امور آب است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس