آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت از 12 شهریور (92/6/1)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت از 12 شهریور

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی از 12 شهریور ماه خبر داد.

غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی سال تحصیلی 93-92 از 12 شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir‌، گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال اینترنتی مدارک داوطلبان تا 12 مهر 92 ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام در این آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: بنابراین داوطلبان باید در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حسن زاده ادامه داد: این آزمون در رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی،‌ مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش،‌ رشته‌های مورد پذیرش،‌مواد امتحانی و ... است و از 12 شهریور 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با عنوان اطلاعیه شماره دو به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

حسن زاده با اشاره به مدارک لازم برای ثبت‌نام در این آزمون، اظهارکرد: دانشنامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون است و مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تایید یکی از وزارتین بهداشت و علوم رسیده باشد.

وی تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام در آزمون 31 هزار و 500 تومان است که قابل پرداخت به وسیله کارت‌های شتاب به صورت اینترنتی خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس