اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس (92/6/5)

ایران کنفرانس

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس

برگزاری هرگونه آزمون بین المللی توسط موسسات خارجی در داخل کشور تنها با اخذ مجوز از سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مطالب منتشر شده در سایت‌های اینترنتی برخی از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در خصوص اخذ مجوز و برگزاری آزمون IELTS در داخل کشور، سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع کلیه هموطنان و متقاضیان و آموزشگاه‌های زبان این آزمون می‌رساند، با توجه به مصوبات مراجع ذیصلاح و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری هرگونه آزمون بین المللی توسط موسسات خارجی در داخل کشور تنها با اخذ مجوز از این سازمان صورت می‌گیرد.

همچنین اطلاع حاصل شده است که اخیراً مجوزهایی توسط موسسه CES (Centre of English Studies) (مرکز امارات متحده عربی - دبی) جهت برگزاری آزمون IELTS برای برخی از آموزشگاه‌های زبان داخل کشور صادر شده است. لذا سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌دارد که مجوزهای صادر شده با توجه به وجود مغایرت با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران از درجه اعتبار ساقط بوده و از کلیه متقاضیان آزمون IELTS دعوت می‌شود برای آگاهی از فهرست موسسات مجاز به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org  مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس