نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد (92/6/5)

ایران کنفرانس

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت:نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92، هم ‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

وی افزود: طبق گزارشات در این‌ آزمون تعداد 362 هزار و 938 نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که منحصرا تعداد 290 هزار و 4 نفر از مجاز شدگان، انتخاب رشته کرده‌اند.

توکلی با اشاره به انجام مراحل نهایی گزینش انتخاب رشته‌کنندگان گفت: گزینش نهایی بر اساس ضوابط انجام شده و از بین 290 هزار و 4 داوطلبی که انتخاب رشته‌کرده‌اند،تعداد 114 هزار و 858 نفر در ردیف قبول شدگان نهایی قرار گرفته‌اند که از این تعداد 58 هزار و 751 نفر زن و 56 هزار و 107 نفر مرد هستند.

وی افزود: به عبارت دیگر 15/58 درصد پذیرفته‌شدگان زن و 85/48 درصد آنها مرد هستند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اذعان داشت: لازم به ذکر است که از تعداد 290 هزار و 4 نفری داوطلبان، حدود 61/39 درصد از انتخاب رشته‌کنندگان پذیرفته شده‌اند.

توکلی به تفکیک گروه‌های آزمایشی آماری از پذیرفته‌شدگان ارائه کرد و گفت: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان نهایی تعداد 50 هزار و 467 نفر در گروه علوم انسانی، تعداد 20 هزار و 684 نفر در گروه علوم پایه و 29 هزار و 368 نفر از گروه فنی‌ومهندسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 9 هزار و 944 نفر در گروه کشاورزی، تعداد 4 هزار و 429 نفر در گروه هنر و تعداد 266 نفر نیز در گروه دامپزشکی پذیرفته شده‌اند.

توکلی در ادامه گفت: پذیرفته شدگان ضرورت دارد بر اساس شرایط و ضوابط قید شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی در سایت سازمان منتشر می‌شود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام در یکی از روزهای 9، 10 یا 12 شهریور ماه برای ثبت‌نام به دانشگاه‌های مورد نظر مراجعه کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به پذیرفته شدگان اکیدا توصیه می‌شود قبل از مراجعه به دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام، به سایت دانشگاه‌های پذیرفته شده مراجعه و چنانچه دانشگاه‌های مذکور برنامه زمانی غیر از این داشته باشند، بر اساس برنامه اعلام شده دانشگاه‌ها اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس