تغییر تسهیلات فرزندان هیات علمی در کنکور 92 (92/6/5)

ایران کنفرانس

تغییر تسهیلات فرزندان هیات علمی در کنکور 92

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین تغییرات آیین نامه تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی در آزمون سراسری گفت: مهمترین تغییر این آیین نامه امکان انتقال فرزندان به شهر محل خدمت عضو هیات علمی است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دیوان عدالت اداری رای به لغو تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی در آزمون های سراسری داده بود اما شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای را به تصویب رساند که اختیار نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی را به وزرای علوم، بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تفویض کرد.

وی افزود: آیین نامه اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی به امضای وزیر علوم، وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده و توسط سازمان سنجش ابلاغ شد و در کنکور سال 92 نیز اعمال می شود.

خدایی با اشاره به تغییر عمده آیین نامه نسبت به آیین نامه قبلی یادآور شد: آیین نامه جدید محدودیت بیشتری به نسبت به گذشته برای نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی قائل شده است. پیش از این امکان انتقال به هر نقطه ای که فرد متقاضی باشد وجود داشت اما اکنون تنها می توانند به شهر محل خدمت عضو هیات علمی منتقل شوند.

وی اضافه کرد: البته حد نصاب افراد برای قبولی همانند گذشته است و داوطلب باید 90 درصد نمره آخرین فرد قبول شده را داشته باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس