میزان شهریه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال ۹۲ اعلام شد (92/6/16)

ایران کنفرانس

میزان شهریه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال ۹۲ اعلام شد

میزان شهریه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۹۳ـ۹۲ بر روی سایت روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، میزان شهریه تحصیلی دوره دکترای تخصصی سال تحصیلی 92_93 به جز مراکز آموزش بین‌المللی در دو بخش ثابت و متغیر بر روی سایت روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.pubr-azmoon.com قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به پیشنهاد هیئت رئیسه دانشگاه آزاد و تصویب هیئت امنای مرکزی این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان و خانواده آنان شهریه تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اعم از جدید‌الورود و یا شاغل به تحصیل در سال تحصیلی 92_93 تنها سه درصد افزایش می‌یابد.

بنابراین گزارش، میزان شهریه ثابت هر نیم‌سال تحصیلی در دوره دکتری تخصصی در رشته‌های علوم انسانی برای دانشجویان غیربورسیه 26 میلیون و 509 هزار و 930 ریال و برای دانشجویان بورسیه 31 میلیون و 375 هزار و 140 ریال است.

همچنین شهریه ثابت رشته‌های غیر از علوم انسانی برای دانشجویان غیربورسیه 39 میلیون و 645 هزار و 630 ریال و برای دانشجویان بورسیه 46 میلیون و 921 هزار و 750 ریال است.

بر اساس این گزارش، شهریه متغیر هر واحد درسی نیز برای دروس نظری برای دانشجویان غیربورسیه در مقطع دکتری 2 میلیون و 648 هزار و 650 ریال و برای دانشجویان بورسیه 3 میلیون و 134 هزار و 910 ریال اعلام شده است.

همچنین شهریه متغیر هر واحد درسی در دروس عملی، 3 میلیون و 178 هزار و 270 ریال برای دانشجویان غیربورسیه و 3 میلیون و 761 هزار و 870 ریال برای دانشجویان بورسیه است.

بر اساس این گزارش، شهریه هر واحد درسی پایان‌نامه نیز برای دانشجویان غیربورسیه 8 میلیون و 990 هزار و 560 ریال و برای دانشجویان بورسیه 10 میلیون و 640 هزار و 620 ریال است.

شایان ذکر است، پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت‌نام مبلغ 700 هزار ریال بابت هزینه خدمات آموزشی مانند برگزاری مسابقات ورزشی، سمینار‌های منطقه‌ای، دبیرخانه مناطق، تهیه کارت دانشجویی و کمک به صندوق رفاهی به همراه شهریه نیم‌سال اول بپردازند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس