اسامی پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون ارشد اعلام شد (92/6/19)

ایران کنفرانس

اسامی پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون ارشد اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان سنجش به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌رساند که فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام شده است.

بر این اساس داوطلبانی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان موجود است، می‌توانند با ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام حداکثر تا روز چهارشنبه 27 شهریور ماه به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز کنند.

پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا 31 شهریور ماه 92 فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا این زمان، فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی‌ارشد و مصوبات مربوطه مشخص شود، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.

عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس