دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد/ میرزاده سرپرست شد (92/6/27)

ایران کنفرانس

دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد/ میرزاده سرپرست شد

فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در جلسه عصر امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد.

بر اساس این گزارش؛ میرزاده نیز که پیش از این به عنوان گزینه تصدی پست دانشگاه آزاد اسلامی مطرح بود با 6 رای از مجموع 8 رای هیئت امنا به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

 

همچنین به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمید میرزاده متولد سال 1329 سیرجان و استاد تمام دانشکده مهندسی پلیمر و دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته طراحی و ساخت کامپوزیت‌ها بر پایه پلی‌استر و الیاف کنف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 57 و مدرک دکتری تخصصی خود در رشته بررسی زیست‌سازگاری الاستومر EPR پیوند خورده با هیدروژن‌ها به کمک اشعه لیزر را از‌ دانشگاه نیوساوت ولز (UNSW) استرالیا دریافت کرد.

وی در سال‌ 1359 تا 1360 فرماندار سیرجان، در سال‌های 1360 تا 1364 استاندار کرمان، در سال‌های 1364 تا 1368 معاون اجرایی نخست‌وزیر، در سال‌های 1368 تا 1374 معاون اجرایی رئیس‌جمهور، در سال‌های 1374 تا 1376 معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، از سال 1386 تاکنون دبیر و عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و از سال 1386 تاکنون عضو هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.

حمید میرزاده در سال 1386 با دعوت هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد و دبیر این هیئت درآمد.

میرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه کرمان، استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، استاد وابسته دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران را در پرونده کاری خود دارد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 28 شهریور 1392 ، 04:20)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس