اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری نیمه‌متمرکز 92 در ساعت 18 امروز (92/8/15)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری نیمه‌متمرکز 92 در ساعت 18 امروز

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 گفت: بر اساس برنامه ‌زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی بیش از 7 هزار نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز 92  برای شرکت در مصاحبه به همراه کارنامه مذکور از ساعت 18 امروز چهارشنبه 15 آبان بر سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر 5 کد رشته محل) از رشته امتحانی ذی‌ربط در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، ضرورت دارد با توجه به برنامه زمانی که به همراه اطلاعیه فهرست اسامی بر روس سایت سازمان قرار می‌گیرد، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده و سایر مراحل پذیرش به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم مراجعه در مراحل مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش در کد رشته یا کد رشته محل‌های انتخابی تلقی می‌شود.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نظر به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات علاوه بر توضیحات بیشتر درباره مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین زمان و محل حضور برای مصاحبه، اطلاع‌رسانی لازم را در سایت خود انجام داده‌اند، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود که حتما به وب‌ سایت مؤسسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند، به منظور کسب اطلاعات تکمیلی مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس