دوره های MBA و DBA جزو مدارک دانشگاهی محسوب نمی‌شوند (92/9/19)

ایران کنفرانس

دوره های MBA و DBA جزو مدارک دانشگاهی محسوب نمی‌شوند

مديركل دفترگسترش آموزش عالي،گفت: مراکز آموزش‌های آزاد که دوره هاي MBA و DBA برگزار می‌کنند ، مداركشان به عنوان مدرك دانشگاهي محسوب نمي شود .

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حسینی با اعلام این خبر، گفت: دفتر گسترش آموزش عالی عمدتا یک دوره‌های رسمی در دانشگاه‌های مختلف کشور اعم از دولتی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد برگزار می‌کند و تمام این رشته‌ها و مراکز مجوز لازم را از دفتر گسترش وزارت علوم کسب می‌کنند ولی امروزه برخی از مراکز هستند که ما آنها را تحت عنوان آموزش آزاد می‌شناسیم و دوره‌هایی را برگزار می‌کنند كه از جمله رشته‌های آن می‌توان از "MBA "و "DBA" نام برد، که مدارک آنها دانشگاهی تلقی نمی‌شود.

وی افزود: این مدارک اعطا شده از سوی مراکز آموزش آزاد صرفاً برای ارتقاء دانش کسانی است که در این حوزه آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.

حسینی در خصوص صدور بخشنامه‌ای از سوی دفتر توسعه مدیریت انسانی ریاست جمهوری مبنی بر اینکه این مدارک ارزش استخدامی نیز ندارند، گفت: وقتی مدرکی صادر می‌شود باید مسئولان مراکز برگزار كننده و داوطلبان شركت در اين رشته ها نسبت به استناد و گواهی دریافت شده از دفتر گسترش آموزش عالی اطلاعات کافی را کسب کنند، در غیر اینصورت اين مراکز بدون داشتن مجوز نمی‌توانند مدرک دانشگاهی صادر کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 19 آذر 1392 ، 18:28)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس