افزایش کمک هزینه غیرنقدی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (92/10/4)

ایران کنفرانس

افزایش کمک هزینه غیرنقدی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار (غیرنقدی )کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

سید محمد ابریشمی نیا در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان این خبر افزود:در راستای ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی که پشتوانه و سرمایه های اصلی دانشگاه بوده و با تکیه بر تعهد و تخصص در تحقق آرمان ها و ارزش های متعالی کشور همواره نقش آفرین بوده اند، میزان کمک هزینه غیرنقدی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافت.

وی ادامه داد:طبق این بخشنامه که به تایید ریاست دانشگاه رسیده است، مبلغ کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار بابت هر یک از کارکنان و اعضای هیات علمی ( اعم از مجرد و متاهل) در صورت وجود اعتبار از 350/000 ریال به مبلغ 500/000 ریال در ماه افزایش یافته و مبلغ مذکور طی دو مرحله (مبلغ 2/400/000 ریال برای نیمه اول و 3/000/000 ریال برای نیمه دوم سال) قابل پرداخت خواهد بود.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد:واحدهایی که کمک هزینه مزبور را در شش ماهه اول سال جاری پرداخت کرده اند باید مابه التفاوت به مبلغ 300/000 ریال را پرداخت کنند.

وی یادآور شد:کارکنانی که بدون اخذ مجوز از شورای اداری و مالی به کار گرفته شده اند مشمول این بخشنامه نمی شوند.

ابریشمی نیا در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند مشمول این بخشنامه نمی شوند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 4 دی 1392 ، 08:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس