آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد (92/10/17)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز سه شنبه 17 دی ماه آغاز خواهد شد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دور‌ه‌های کارشناسی تا روز دوشنبه 30 دی ماه ادامه دارد، افزود: در این خصوص داوطلبان کارشناسی پیوسته 10 رشته محل و کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر 10 محل دانشگاهی را می‌توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

رییس مرکز آزمون تأکید کرد: داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته باید انتخاب‌های خود را از یک مجموعه آموزشی یا از یک نظام آموزشی انجام دهند، به عبارت دیگر 10 انتخاب داوطلبان باید یا از سیستم پاره وقت و یا تمام وقت باشد، به این معنی که امکان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت وجود ندارد.

اقبالی افزود: داوطلبان درنظر داشته باشند در صورت تمایل برای ثبت‌نام در بیشتر از یک نظام یا مجموعه آموزشی، می‌توانند با تهیه کارت‌های اعتباری بیشتر در دو نظام آموزشی یا چند مجموعه آموزشی ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد، بنابراین هر داوطلب می‌تواند از هریک از مجموعه‌های آموزشی براساس علاقه انتخاب رشته و ثبت‌نام کند، اما با توجه به اینکه پذیرش دانشجوی بدون آزمون براساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می‌گیرد، در صورتیکه دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد، با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: ضرایب مربوط به اصلاح معدل داوطلبان با دیپلم‌های مختلف و برای شرکت در گروه‌های آموزشی مختلف در دفترچه راهنمای ثبت‌نام منتشر شده است.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون آزمون، گفت: نتایج دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد

اقبالی درباره ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی بدون آزم,ن دانشگاه آزاد نیز اظهار کرد: هر داوطلب می‌تواند با تهیه یک کارت اعتباری یک رشته محل را انتخاب و ثبت‌نام خود را انجام دهد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، خاطر نشان کرد: داوطلبان پس از ثبت‌نام اینترنتی با در دست داشتن پرینت ثبت‌نام خود می‌توانند 48 ساعت بعد از این اقدام در ساعات اداری به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا ثبت‌نام قطعی خود را در واحد مربوطه انجام دهند.

اقبالی در خاتمه تأکید کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام در مقطع کاردانی به منزله پذیرش قطعی نیست، لذا پس از ثبت‌نام، امکان اصلاح وجود ندارد، بنابراین باید داوطلبان نسبت به انتخاب رشته محل خود دقت لازم را داشته باشند، اما اگر داوطلبی بخواهد در رشته محل دیگری نیز پذیرش شود، می‌تواند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام خود در رشته و محل جدید اقدام کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس