فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه/تغییر ساعت کاری دانشگاه (92/11/3)

ایران کنفرانس

فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه/تغییر ساعت کاری دانشگاه

با صدور بخشنامه ای از سوی حمید میرزاده ،فعالیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه به دبیرخانه هیات امناهای استانی، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این بخشنامه آمده است؛ با توجه به ضرورت ایجاد امکان همسازی اساتید سایر دانشگاه ها با واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و فراهم آوردن فرصت بیشتر برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان در این دانشگاه، واحدها و مراکز آموزشی به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی ، ترتیبی اتخاذ کنند تا با فراهم آوردن امکان ارائه خدمات اداری و پشتیبانی توام با صرفه و صلاح و بکارگیری حداقل نیروی انسانی مرتبط با فعالیت های آموزشی و بنا به صلاحدید هیات امنای استانی و روسای واحدها و همراه با نظارت نمایندگان تام الاختیار اینجانب در استان ها، نسبت به فعال سازی واحدها و مراکز آموزشی در روزهای پنج شنبه با رعایت 44 ساعت کارکرد هفتگی کارکنان دانشگاه اقدام کنند.

همچنین در بخشنامه مذکور ساعات کار روزانه کارکنان واحدهای ستادی و سازمان مرکزی که ضرورتی به فعالیت در روزهای پنج شنبه ندارند از ساعت 7/30 تا 16/10 تعیین شده است و ساعت کار مازاد بر آن در صورت نیاز و ضرورت به همکاری آنان حداکثر 120 ساعت به عنوان اضافه کار محاسبه شود.

به گزارش آنا، در این بخشنامه ساعات کاری واحدها و مراکز آموزشی در روزهای شنبه تا چهارشنبه 7/30 تا 15 و روزهای پنج شنبه 7/30 تا 13 تعیین شده است و ساعات کارکرد مازاد بر آن در صورت نیاز و ضرورت  به همکاری آنان به عنوان حداکثر 120 ساعت  محاسبه می شود.

شایان ذکر است، پرسنل سازمان سما و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش و کادر حفاظت دانشگاه ، مشمول ضوابط و مقررات مربوط به خود بوده و همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس