واکنش سازمان سنجش به ورود بدون آزمون به دوره دکتری (92/11/11)

ایران کنفرانس

واکنش سازمان سنجش به ورود بدون آزمون به دوره دکتری

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به خبری مبنی بر ورود 3 هزار نفر بدون آزمون به دوره دکتری گفت: در هفته های اخیر موضوعی عنوان شده است که 3 هزار نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده اند، این در حالی است که هیچ فردی از طریق سازمان سنجش بدون آزمون وارد دکتری نشده است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ما در سازمان سنجش آموزش کشور با قاطعیت اعلام می کنیم که هیچ کس از طریق سازمان سنجش بدون آزمون وارد دوره دکتری دانشگاهها نشده است.

خدایی تاکید کرد: به نظر می رسد آماری که عنوان شده است مجموعه ای از شیوه نامه های بورس داخل و تبدیل بورس خارج به داخل است.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: این شیوه نامه ها ارتباطی با تکمیل ظرفیت دوره دکتری و سازمان سنجش آموزش کشور ندارد.

به گزارش مهر، در خبرها عنوان شده بود که دکتر مجتبی صدیقی - معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در اولین نشست مشترک وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که در محل وزارت علوم برگزار شده گفته بود:‌ در دوره قبل، 3000 نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند.

وی با تاکید بر این نکته که در دوره قبل، 3000 نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند، اعلام کرد: وزارت علوم به تعهدات قبلی خود پای بند است ولی در حال حاضر داوطبان بورس داخل و بورس خارج باید از طریق رقابت در آزمون وارد این دوره‌ها شوند و تبدیل بورس خارج به داخل هم غیرممکن است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس