داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فقط از یک مجموعه انتخاب رشته کنند/مهلت ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه (92/11/13)

ایران کنفرانس

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فقط از یک مجموعه انتخاب رشته کنند/مهلت ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه

ناصر اقبالی گفت: داوطلبان درنظر داشته باشند برای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد می بایست از یک مجموعه امتحانی انتخاب کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اعلام این خبر در خصوص اینکه شرط تجانس برای انتخاب رشته این مقطع ضروری است، گفت: داوطلبان گروه غیرپزشکی می توانند بدون رعایت شرط تجانس و بر اساس علاقه رشته های مورد نظر خود را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کنند. اما داوطلبان گروه پزشکی ملزمند شرط تجانس را در انتخاب رشته مقطع ارشد با توجه به مدرک کارشناسی خود رعایت کنند.

رییس مرکز آزمون در مورد حوزه امتحانی داوطلبان ،گفت: هر داوطلب می تواند حوزه امتحانی خود را از میان 31 حوزه در شهرهای: تبریز- ارومیه- اردبیل- اصفهان(خوراسگان)- کرج- ایلام- بوشهر- تهران- شهرکرد- بیرجند- مشهد- بجنورد- اهواز- زنجان- سمنان- زاهدان- شیراز- قزوین- قم- سنندج- کرمان- کرمانشاه- یاسوج- گرگان- رشت- خرم آباد- ساری- اراک- بندرعباس- همدان- یزد، را براساس نزدیکی به محل زندگی خود انتخاب کند.

اقبالی به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان فایل ثبت نام خود را با دقت تکمیل کنند و آن دسته از افرادی که شامل سهمیه های مختلف هستند در علامت زدن نوع سهمیه خود دقت لازم را داشته باشند تا اطلاعات آنها برای ارزشیابی به درستی بررسی شود.

وی درخصوص ثبت نام بدون آزمون مخصوص فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند این امتیاز مختص فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد می باشد لذا فقط ممتازین فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از این امتیاز استفاده کنند.

وی درباره شرایط ثبت نام برای دوره های بدون آزمون گفت: داوطلبان می بایست معدل کل حداقل 17 داشته باشند و جزء 10% فارغ التحصیلان برتر براساس تعداد ثبت نام شدگان محل دانشگاهی در رشته مربوطه و در سال ورود باشند.

مشاور ریاست دانشگاه درخصوص ممتازین تأکید کرد: که این دسته از داوطلبان می بایست دوره کارشناسی خود را ظرف مدت 8 نیمسال و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ناپیوسته ظرف مدت 4 نیمسال دوره های تحصیلی را به پایان رسانده باشند.

وی در ادامه افزود: این دسته از داوطلبان باید درنظر داشته باشند که رشته های انتخابی باید هم نام و متجانس با رشته تحصیلی دوره کارشناسی شان باشد.

اقبالی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان واجد شرایط این دوره در هر سال تحصیلی تنها برای یکبار می توانند از این امتیاز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،داوطلبان می توانند تا سه شنبه 15 بهمن ماه با مراجعه به سایت www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس