اعزام تیم ویژه برای برگزاری کنکور ارشد در استانهای برف‌گیر/ مساعدت به داوطلبان در دریافت کارت (92/11/14)

ایران کنفرانس

اعزام تیم ویژه برای برگزاری کنکور ارشد در استانهای برف‌گیر/ مساعدت به داوطلبان در دریافت کارت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعزام نماینده ویژه سازمان سنجش برای رسیدگی به وضعیت داوطلبان در استان های برف گیر خبر داد و گفت: در حال حاضر با استانداری ها و فرمانداریها در ارتباط هستیم و سفارش های لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد در این مناطق انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابراهیم خدایی امروز در نشست خبری در محل سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و وضعیت جوی و آب و هوایی امسال تصمیم گرفتیم که 2 شهر در استان های شمالی برای رفاه بیشتر داوطلبان به مجموعه شهرهای حوزه امتحانی اضافه کنیم که در گیلان شهر لاهیجان و در مازندران نیز شهر چالوس اضافه شده اند.

وی افزود: نماینده ویژه ای از سازمان سنجش برای این موضوع به استان های شمالی می روند و در حال حاضر هم با استانداری ها و فرمانداریها در ارتباط هستیم و سفارش های لازم را انجام داده ایم.

رئیس سازمان سنجش افزود: سفارش کرده ایم که اگر داوطلبی نتوانسته بود کارت ورود به جلسه را بگیرد با او همکاری شود تا در محل حوزه بتواند کارت خود را دریافت کند. تلاش خواهیم کرد که آزمون سر موقع برگزار شود و سفارش های لازم برای رفاه هر چه بیشتر داوطلبان انجام گرفته است.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور هم در این باره گفت: آزمون کارشناسی ارشد در 6 نیم روز برگزار می شود و داوطلبان می توانند با توجه به فضای جوی و وضعیت آب و هوایی با مراجعه به سایت سنجش از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شوند و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

توکلی افزود: سازمان سنجش پیش بینی های لازم را در این زمینه انجام داده است و به داوطلبان توصیه می شود که برای به موقع حاضر شدن در محل آزمون یک روز زودتر در آنجا حاضر شوند. توصیه می شود برگه راهنما را برای هر چه بهتر حضور یافتن در آزمون حتما مطالعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس