آزمون کارشناسی ارشد از چهارشنبه آغاز می شود/ کارت قبلی داوطلبان باطل است (92/11/19)

ایران کنفرانس

آزمون کارشناسی ارشد از چهارشنبه آغاز می شود/ کارت قبلی داوطلبان باطل است

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روزهای چهارشنبه 23، پنجشنبه 24 و جمعه 25 بهمن ماه از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون در ساعت 14 امروز شنبه 19 بهمن خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در 136 کد رشته در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه 23، پنجشنبه 24 و جمعه 25 بهمن ماه در 62 شهرستان مختلف برگزار می شود.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه برگزاری، برنامه زمانی و نحوه دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 14 به بعد امروز شنبه 19 بهمن منتشر خواهد شد.

توکلی یادآور شد: داوطلبان توجه داشته باشند که پرینت کارت ورود به جلسه ای که پیش از این دریافت کرده بودند باطل است و ضرورت دارد کلیه داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت جدید آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آدرس محل برگزاری آزمون برای هر یک از داوطلبان ذیل کارت جدید درج شده است و هر داوطلب بر اساس مشخصاتی که در کارت جدید درج شده است در آزمون شرکت می کند.

به گزارش مهر، به دلیل شرایط جوی و بارش برف و همچنین وضعیت نامساعد بسیاری از شهرهای محل آزمون، آزمون کارشناسی ارشد سال 93 که قرار بود در روزهای 16 تا 18 بهمن برگزار شود با یک هفته تعویق به روزهای 23 تا 25 بهمن موکول شد.

بیش از 950 هزار داوطلب در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس