آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور 93 از سوم اسفند (92/11/28)

ایران کنفرانس

آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور 93 از سوم اسفند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور سراسری سال 93 خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام از داوطلبانی که به دلایل مختلف در کنکور سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند از روز شنبه سوم اسفندماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و روز 6 اسفندماه پایان می یابد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله اول ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، نیمه حضوری، بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، همچنین برای رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزشی غیر دولتی و غیر انتفاعی از روز 16 آذر ماه 92 آغاز و پس از تمدیدهای مربوطه 29 آذرماه پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: 897 هزار و 508 نفر تاکنون در آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد 541 هزار و 904 نفر معادل 60.38 درصد زن و 355 هزار و 604 نفر معادل 39.62 درصد مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: مرحله دوم ثبت نام از داوطلبانی که به دلایل مختلف در کنکور سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند از روز شنبه سوم اسفندماه از طریق شبکه اینترنتی آغاز شده و روز 6 اسفندماه پایان می یابد. داوطلبانی که پیش از این هم ثبت نام کرده بودند می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش بر اساس دستورالعمل های مربوط به اصلاح مورد یا موارد اقدام کنند.

وی یادآور شد: کارت شرکت در آزمون سراسری از اول تیرماه 93 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و آزمون در روزهای 5، 6 و 7 تیرماه سال 93 برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: نتایج اولیه در هفته دوم مردادماه 93 به صورت کارنامه تنظیم شده و بر روی سایت قرار می گیرد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند در هفته سوم مردادماه 93 کد رشته محل های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

وی گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز در نیمه دوم شهریورماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و کارنامه نهایی در نیمه اول مهرماه 93 بر روری سایت قرار می گیرد.

توکلی همچنین درباره نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری گفت: نتایج اولیه کد رشته های نیمه متمرکز به صورت چند برابر ظرفیت در نیمه اول مهرماه 93 اعلام شده و در نهایت اسامی پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن ماه 93 منتشر خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس