۲۵ اسفند آخرین مهلت برای ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد اسلامی (92/12/10)

ایران کنفرانس

۲۵ اسفند آخرین مهلت برای ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲۵ اسفند آخرین مهلت برای ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد اسلامی است.

حسین غریبی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان این مطلب افزود: در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، ظرفیت این دوره 5 هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور انتشار فراخوان دقیق و منطبق با نیازهای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، اطلاعات و آمار اعضای هیات علمی، مدرسین مدعو و دانشجویان شاغل به تحصیل به تفکیک رشته تحصیلی از طریق سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده، جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

غریبی ،دارا بودن مدرک دکتری تخصصی برای افرادی که به عنوان عضو هیات علمی جذب می شوند را ضروری دانست و افزود: متقاضیان بورس نیز باید دانشجوی دکتری بوده و حتی‌الامکان آزمون جامع خود را گذرانده باشند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد یادآور شد: بورسیه تحصیلی شامل  متقاضیانی می شود که حداکثر دوسال پس از موافقت با بورسیه آنها، از رساله دکتری خود دفاع نمایند.

وی به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: در همین راستا اولویت با دارندگان مدرک دکتری و اولویت بورس با دانشجویان ترم های آخر دوره دکتری است.

غریبی خاطرنشان کرد:در راستای اجرای سیاستهای شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تشکیل هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی در کلیه دانشگاه های کشور و به منظور ساماندهی و هماهنگ سازی جذب اعضای هیأت علمی و بهینه سازی و یکنواختی فرآیند جذب ، از این پس کلیه واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی موظفند مدارک متقاضیان عضویــت در کــادر هیأت علمی و بورسیه را برابر ضوابط و مقررات این دستور العمل تکمیل و به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب استان مربوطه ارسال نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مهلت ثبت‌نام اینترنتی این فراخوان از تاریخ 25 دی ماه تا 25 اسفندماه سال جاری و از طریق وب سایت http://jazb.iau.ir است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس