دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌کند (92/12/20)

ایران کنفرانس

دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌کند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد در سال 1393 در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان‌شرقی، دکتر محمدتقی اعلمی در این باره افزود: این دانشگاه از بین دانشجویان استعدادهای درخشان کارشناسی (دانشگاه تبریز و سایر دانشگاه‌ها ی دولتی) که براساس ماده 2-2 آیین نامه «ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاترحائز شرایط باشند، بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

وی افزود: متقاضیان استفاده از این تسهیلات می بایست، جزو 10 درصد بالای ورودی و رشته مربوطه در مقطع کارشناسی بوده که دانشگاه از بین این متقاضیان به میزان 20 درصد پذیرفته شدگان کنکور، به صورت مازاد در هرگرایش کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند که نصف پذیرش در هر گرایش مختص به دانشجویان دانشگاه تبریز و نصف دیگر متعلق به سایر دانشگاه‌ها خواهد بود.

دکتر اعلمی در ادامه با بیان اینکه متقاضیان تا 31 فروردین ماه سال آینده فرصت دارند، مدارک لازم را از طریق پست سفارشی به آدرس تبریز، بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، کتابخانه مرکزی دفتر گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز ارسال نمایند، یاد آور شد: دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به بررسی پرونده‌هایی که مدارک متقاضی ناقص و یا فرم‌های ارسالی بدون مهر و امضاء باشند، ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه معمولا متقاضیان بصورت همزمان برای چندین دانشگاه درخواست پذیرش ارسال می‌کنند، تصریح کرد: به منظور مساعدت با متقاضیان گرامی، دانشگاه تبریز پس از بررسی تقاضاها، اسامی پذیرفته شدگان را قبل از ورود به پورتال سازمان سنجش، برای مدت یک هفته در وب سایت دانشگاه درج خواهد کرد و در این مدت متقاضیان می توانند از پذیرش انصراف بدهند و پس از انقضای مهلت مذکور به هیچ وجه در لیست پذیرفته شدگان تغییری اعمال نخواهد شد.

به گفته وی در همین راستا در سال جاری 265 دانشجو در 163 رشته در این دانشگاه پذیرفته شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس