افزایش 100 درصد ظرفیت دانشجوی دکتری در دانشگاهها (92/12/21)

ایران کنفرانس

افزایش 100 درصد ظرفیت دانشجوی دکتری در دانشگاهها

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی از افزایش پذیرش دانشجوی دکتری به میزان 100 درصد در دانشگاههای کشور خبر داد و گفت: دانشگاه هایی که پیش از این در دوره روزانه 3 دانشجوی دکتری و برای دوره نوبت دوم 6 دانشجوی دکتری پذیرش می کردند از سال آینده این امکان را ندارند.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در گذشته برخی دانشگاهها بیشتر از ظرفیت روزانه در نوبتهای دوم و پردیسهای دانشگاهی اقدام به پذیرش دانشجو می کردند، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت علوم اعلام کرد دانشگاهها در هر رشته ای می توانند حداکثر تا 100 درصد ظرفیت در دوره روزانه دانشجو پذیرد، کنترل شورای گسترش در این باره بیشتر می شود.

وی در این باره با ذکر توضیحاتی، گفت: اگر دانشگاهی در دوره روزانه 3 دانشجوی دکتری و برای دوره نوبت دوم، شبانه و خودگردان ها 6 دانشجوی دکتری پذیرش می کرد این امکان از سال آینده حذف شده است.

به گفته مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی، با این حال ظرفیت را دانشگاهها معین می کنند و شورای گسترش صرفاً این میزان ظرفیت را برای تطابق میان رشته های روزانه و نوبت دوم همچنین پردیسهای خودگردان کنترل و بررسی می کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس