مصاحبه متقاضیان جذب هیات علمی پیام‌نور متمرکز شد/ اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان در تیر ماه (92/12/24)

ایران کنفرانس

مصاحبه متقاضیان جذب هیات علمی پیام‌نور متمرکز شد/ اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان در تیر ماه

دبیر هیأت اجرائی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد: مصاحبه علمی و عمومی از متقاضیان شرکت در فراخوان شهریور ماه 1392 از امروز شنبه 24 اسفندآغاز و به مدت یک ماه کاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر محمد آریامنش از متقاضیان واجد شرایط دعوت برای مصاحبه خواست آمادگی لازم برای شرکت در یک رقابت کاملاً علمی را داشته باشند و افزود: دعوت از متقاضیان بر اساس شماره تلفن همراه، تلفن ثابت ، ایمیل و یا آدرس پستی که در فرم مصاحبه قید نموده اند به اطلاع آنها خواهد رسید و افرادی که تا کنون به آنها اطلاع داده نشده جای نگرانی نداشته باشند چرا که در فروردین 1393 به اطلاع آنها خواهد رسید.

آریامنش اضافه کرد: این مصاحبه ها جمعاً به مدت یک ماه کاری برنامه ریزی شده که در مجموع تا اواسط اردیبهشت سال 93 ادامه خواهد داشت و پذیرفته شدگان از مهر ماه سال 93 شروع به‏ کار خواهند نمود. نتایج نهایی پذیرفته شدگان تا پایان تیرماه سال 93 رسماً اعلام و به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید دانشگاه به دنبال اجرای استانداردهای علمی هستند و شاخص عدالت محوری و شایسته سالاری در این میان از مهمترین شاخص های تعیین کننده است.

به گفته آریامنش، افراد واجد شرایط برای دعوت به مصاحبه افرادی هستند که بر اساس اعلام نیاز های دانشگاه در فراخوان شرکت نموده و شرایط اولیه را داشته باشند . افرادی که بدون در نظر گرفتن نیازهای دانشگاه و رشته محل ها و شرایط اعلام شده در فراخوان شرکت نموده باشند فاقد این شرایط خواهد بود. به عنوان مثال اگر در رشته محلی نیاز به یک نفر با مدرک دکتری تخصصی و بومی اعلام شده و فردی با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری غیر مرتبط ثبت نام کرده باشد نباید انتظار دعوت به مصاحبه را داشته باشد.

وی تاکید کرد: کلیه سوابق تحصیلی، شغلی، شرایط سن، و ثبت نامی افراد تاکنون استعلام شده در دبیر خانه موجود می باشد و بر این اساس دعوت به مصاحبه انجام می شود.

دبیر جذب هیأت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور کشور اعلام نمود: از آنجائی‏ که متاسفانه در گذشته شکایات متعددی مبنی بر اعمال سلیقه های متعدد در مصاحبه های استانی به این دبیرخانه واصل می شد، هیأت اجرایی جذب دانشگاه پس از ارزیابی های کارشناسی و جلسات متعدد به این نتیجه رسید تا کلیه مصاحبه ها در سازمان مرکزی و به‏ طور متمرکز انجام شود.

وی ادامه داد: با فرض اینکه همه این شکایات نیازمند ارزیابی مجدد باشد ولی در مجموع هیأت اجرایی به این نتیجه رسیده که سطح مصاحبه های استانی کاملا با هم متفاوت بوده و برای رفع این نقیصه باید گروه‏های علمی و عمومی استاندارد تدارک دید که این مهم طی ماه گذشته در دبیرخانه بصورت متمرکز انجام شد. البته در کارگروه‏های علمی و عمومی ازاساتید استان های مختلف نیز به عنوان مصاحبه کننده نیز، دعوت به عمل خواهد آمد.

آریامنش چنین توضیح داد که در استان‏های مختلف افراد مختلفی به عنوان مصاحبه گر دعوت شده و در یک رشته علمی ، اعضای هیأت علمی مختلف با سطح سواد مختلفی پذیرفته می شدند و این موضوع نباید تکرار می شد.

وی تاکید کرد: ما دقت و عدالت محوری را فدای سرعت نخواهیم کرد. هرچند با تدابیر اندیشیده شده ایمان دارم در مجموع به همین ترتیب نیز زمان جمع بندی نتایج مصاحبه های وقت کمتری از گذشته به خود اختصاص خواهد داد چرا که هنوز دبیرخانه جذب پاسخگوی متقاضیان سالهای 89 تا 91 می باشد و این منطقی نیست.

آریامنش از متقاضیان خواست: در صورت هرگونه سئوال، تقاضای خود را بصورت کتبی به شماره فکس دبیرخانه جذب 22454971 ارسال نمایند و از تماس تلفنی پرهیز کنند. پاسخ کتبی سئوالات مطروحه، ظرف مدت کمتر از ده روز به آدرسی که در نامه قید نمایند به آنها ارسال خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس