شرکت 3 هزار نفر در تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی/ فراخوان بورس اردیبهشت 93 منتشر می‌شود (92/12/24)

ایران کنفرانس

شرکت 3 هزار نفر در تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی/ فراخوان بورس اردیبهشت 93 منتشر می‌شود

معاون مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم با اشاره به مرحله تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی گفت: بررسی پرونده های متقاضیان هیات علمی از از فردا 25 اسفند آغاز می شود و در مرحله تکمیل ظرفیت 3 هزار و 216 متقاضی هیات علمی 5 هزار و 242 اولویت را انتخاب کردند.

امین حکیم در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی در 20 اسفند ماه 92 به پایان رسید و با پایان مهلت انتخاب، تعیین اولویت ها بسته شد.

وی افزود: در مرحله تکمیل ظرفیت 3 هزار و 216 متقاضی توانستند 5 هزار و 242 اولویت را انتخاب کردند که از این تعداد کماکان تهران با بالاترین میزان با تعداد 2 هزار و 152 اولویت انتخابی و ایلام با کمترین میزان با تعداد 11 اولویت انتخابی در این گروه قرار داشتند.

معاون مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم یادآور شد: متقاضیان، 1 هزار و 876 اولویت در دانشگاه های دولتی و 2 هزار و 187 اولویت در دانشگاه های غیر انتفاعی و غیر دولتی، 252 اولویت در دانشگاه پیام نور و 927 اولویت در مراکز آموزشی وابسته به دستگاه های اجرایی را بارگذاری کرده اند.

حکیم اضافه کرد: در مجموع 389 دانشگاه و مرکز آموزش عالی اولویت های خود را در این فراخوان اعلام کرده بودند که برای 267 رشته تحصیلی اعلام نیاز شده بود.

وی درباره نحوه شرکت دانشجویان دکتری در جذب هیات علمی گفت: دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره دکتری صرفا می توانند در فراخوان اردیبهشت ماه که مربوط به راتبه یا بورس است، شرکت کنند و جذب پیمانی و طرح سربازی مختص فارغ التحصیلان دوره دکتری و کارشناسی ارشد است.

معاون مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بر اساس برنامه زمان بندی که به زودی به آنها ابلاغ می شود، نیازهای خودشان را در فروردین ماه و اوایل اردیبهشت ماه بارگذاری می کنند و پس از آن فراخوان بورسیه در اردیبهشت ماه منتشر می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس