انتشار فراخوان بورسیه دانشگاه پیام نور در اردیبهشت ماه (92/12/26)

ایران کنفرانس

انتشار فراخوان بورسیه دانشگاه پیام نور در اردیبهشت ماه

دبیر جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور از انتشار فراخوان ثبت نام ازمتقاضیان بورسیه دانشگاه پیام نور در اردیبهشت ماه سال 93 خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد آریامنش در این باره اظهار کرد: بر اساس تصمیمات وزارت علوم در راستای رفاه حال متقاضیان بورس، فراخوان بورس دانشجویی از فراخوان استخدام تفکیک شده و هرساله در اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی مرکز جذب اعضای علمی وزارت علوم اعلام خواهد شد. بنابراین فهرست نیازهای بورس دانشگاه پیام نور نیز مثل سایر دانشگاهها در اردیبهشت سال 93 اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست دانشگاه پیام نور تقویت هرم هیأت علمی و کیفی سازی دانشگاه است، افزود: این موضوع شامل بورسیه های دانشجویی نیز می شود بنابراین بدیهی است از میان متقاضیان سعی خواهد شد افرادی که دارای سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی درخشان تری باشند گزینش شوند.

دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور گفت: طبیعی است سطح علمی دانشگاههای مورد تأئید وزارت علوم نیز با هم متفاوت بوده و در این رقابت به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و دانشگاههای با سطح علمی بالاتر، در از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند بود.

آریامنش در خصوص سیاست دانشگاه مبنی بر سایر اولویت های مورد نظر ادامه داد،:با توجه به تقاضاهای تعداد زیادی از اعضای هیأت علمی غیر بومی دانشگاه مبنی بر تغییر محل خدمت، موضوع در هیأت اجرایی جذب مطرح و مقرر شده از این پس متقاضیان بومی گزینش شوند بنابراین در فراخوان بورس نیز افراد بومی برای خدمت در واحد ها و مراکز دانشگاهی پیام نور انتخاب خواهند شد مگر در مواردی که متقاضی بومی نداشته باشد با این وجود استانهای همجوار در اولویت قرار خواهند گرفت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس