دانشگاه‌های اروپایی هم وارد ایران می‌شوند (92/12/27)

ایران کنفرانس

دانشگاه‌های اروپایی هم وارد ایران می‌شوند

با کاهش تحریم‌های اقتصادی پای شرکت‌های اروپای، به ایران باز می‌شود و اکنون بهترین فرصت برای بهره بردن از مزایای آموزش استاندارد جهانی و جهش به سمت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این را مصطفی کریمیان اقبال، مدیرکل برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت آموزش مدیران و بهره‌گیری از‌ آموزش‌های مدیریتی در سطح جهانی می‌گوید.

وی افزود: دوره‌های آموزشی فراوانی در ایران وجود دارد، اما آموزش به شیوه جهانی به ویژه در رشته‌هایی چون مدیریت و اقتصاد ضروری است، چرا که مدیران به خصوص مدیران اقتصادی نیاز دارند با آموختن شیوه‌های نوین مدیریت در فضای رقابتی آینده که به واسطه ورود شرکت‌های بین‌المللی به ایران ایجاد می‌شود، همچنان در بازار حضور موثر داشته باشند.

با توجه به ضرورت بهره‌گیری از آموزش جهانی و به دنبال کاهش تحریم‌های اقتصادی، پای دانشگاه‌های معتبر جهانی نیز به ایران باز شده است و دانشگاه فنلاندی آلتو، یکی از اولین دانشگاه‌های معتبر اروپایی است که وارد ایران شده و در پاییز 1393 دوره آموزشی خود را آغاز می‌کند.

در همین راستا، یاسر کراچیان، مدیر آموزش مدیریت اجرایی دانشگاه آلتو اظهار کرد: این نخستین بار است که یک دانشگاه اروپایی که دوره مدیریت اجرایی EMBA آن از سوی فایننشیال تایمز به عنوان یکی از 100 دوره برتر مدیریت اجرایی دنیا معرفی شده در ایران حضور یافته و مدرک کارشناسی ارشد خود را به دانشجویان ایرانی اعطا می‌کند. این دوره مختص مدیران ارشد ایرانی است و با حضور استادان برتر بین‌المللی و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این بهترین فرصت برای بخش اقتصادی ایران است تا با استفاده از آموزش‌های بین‌المللی به بازار جهانی نزدیک شوند.

کراچیان به مزایای حضور دانشگاه‌هایی چون آلتو در ایران اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته بسیاری از مدیران برای گذراندن دوره‌های مدیریتی به خارج از ایران سفر کرده‌اند، چرا که دوره‌ای با این کیفیت در کشور وجود نداشت، اما فعالیت دانشگاه‌های اروپایی در ایران کمک می‌کند مدیران برای استمرار در آموزش بدون اینکه از محل کسب و کار و خانواده خود دور شوند، از مزایای این دوره بین‌المللی بهره بگیرند و هزینه‌های گزاف سفر و اقامت را نپردازند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 27 اسفند 1392 ، 05:49)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس