دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی می‌پذیرد (93/1/15)

ایران کنفرانس

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین طلاب مرد و از میان فارغ‌التحصیلان پسر کلیه مراکز پیش‌دانشگاهی سراسر کشور برای مقطع کارشناسی و از کلیه داوطلبان مرد دارای مدرک کارشناسی یا سطح دوی حوزه در مقطع کارشناسی ارشد و نیز از بین آقایان دارای مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم و طلاب مرد دارنده سطح سه دروس حوزوی یا بالاتر از مدارج علمی حوزه علمیه قم یا خراسان، برای مقطع دکتری تخصصی از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌‏پذیرد.

رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی، اقتصاد و جامعه‌شناسی برای مقطع کارشناسی ر این دانشگاه ارائه می‌شود.

همچنین تعداد 10 رشته برای داوطلبان مطع کارشناسی ارشد این دانشگاه درنظر گرفته شده است که حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق بین‌الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم حدیث، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی و تاریخ تمدن ملل اسلامی از جمله این رشته‌هاست.

رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق بین‌الملل، فقه جزایی، علوم قرآنی و حدیث و فلسفه و کلام اسلامی برای داوطلبان دوره دکتری درنظر گرفته شده است.

این آزمون در 23 شهر در سطح کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا 25 فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند؛ داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس