شرایط انتقال دانشجویان دانشگاه پیام نور (93/1/16)

ایران کنفرانس

شرایط انتقال دانشجویان دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور جزئیات انتقال دانشجویان این دانشگاه از واحد مبدا به واحد مقصد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام این دانشگاه دانشجو باید شرايط ادامه تحصيل در مركز مبداء را داشته و كمتر از نيمي از واحدهاي درسي دوره تحصيلي را گذرانده باشد.

حداقل 24 واحد درسي(بدون احتساب دروس پيش دانشگاهي و دروس معادلسازي شده) باید توسط فرد متقاضی گذرانده شده باشد.

دارا بودن ميانگين كل 12 با احتساب دروس مردودي از دیگر شرایط انتقال دانشجویان دانشگاه پیام نور به شمار می آید.

نمره آزمون ورودي دانشجو از آخرين فرد پذيرفته شده در مركز مقصد و در همان رشته و سال شركت در آزمون سراسري در سهميه مربوط كمتر نباشد.

ضوابط دانشگاه پیام نور تاکید دارد که نمره آزمون دانشجويان تكميل ظرفيت، شاهد و مواردي كه با معرفي نامه سازمان سنجش معرفي مي‌شوند باید به صورت موردي از سازمان سنجش استعلام شود.

دانشجويان رشته‌هاي علوم پايه و مهندسي با ميانگين كل حداقل 15 و رشته‌هاي علوم انساني و هنر با ميانگين كل حداقل 16 از داشتن نمره آزمون معاف هستند و افرادی كه مي‌خواهند از شرط ميانگين براي انتقال استفـاده كنند حتماً بايد 12 واحد غيرعمومي گذرانده باشند.

علاوه بر این، دانشجويان تا شش هفته مانده به شروع نيمسال تحصيلي بعد فرصت دارند مدارك و تقاضاي انتقال را به مركز/ واحد خود ارائه کنند.

انتقال دانشجو، فقط در مقطع هم سطح و يا از بالا به پايين (كارداني به كارداني و كارشناسي به كارشناسي يا كارشناسي به كارداني ) انجام مي‌شود.

دانشجويان دوره‌هاي فراگير پس از گذراندن يك ترم تحصيلي بعد از دوره دانشپذيري و 24 واحد درسي و كسب ميانگين حداقل12 با موافقت مراكز مبدا و مقصد و ارائه مدارك معتبر و مستند ( ماده 38 آيين‌نامه آموزشي) مي‌توانند منتقل شود.

انتقال دانشجو از يك مركز به مركز ديگر منوط به مجري بودن مركز در رشته مورد تقاضا است در صورت عدم تطابق زماني برنامه درس‌ها مسئوليت آن به‌عهده دانشجو است.

در صورت انتقال دانشجو، سوابق از مركز مبداء به مقصد منتقل شود. هيچگونه تغييري در درسهاي دانشجو ايجاد نمي‌شود و تمام درسهاي اخذ شده و گذرانده شده عيناً به مركز مقصد منتقل مي‌شود.

انتقال دانشجو در طول تحصيل فقط يكبار مجاز است.

انتقال دانشجويان پيام نور به دوره‌هاي حضوري دانشگاه‌هاي دولتي مقدور نيست و به دانشگاه‌هاي نيمه حضوري و غير دولتي، با رعايت شرايط از طريق آموزش استان امكان پذير است.

بررسي تقاضاي انتقال دانشجو از مركز برون مرزي فقط از طريق اداره كل خدمات آموزشي امكان پذيراست.

انتقال از مركز به واحدهاي تحت پوشش مركز، در صورتي كه بعد از پذيرش دانشجو رشته تحصيلي وي در واحد ايجاد شده باشد و بيش از نيمي از واحدهاي ايشان باقي مانده باشد بلامانع است، در اين صورت نيازي به نمره آزمون نيست.

انتقال فرزندان هيات علمي فقط از طريق اداره كل خدمات آموزشي مقدور است، در اين صورت هيات علمي در اولين نيمسال تحصيلي با مراجعه به سازمان سنجش، مجوز لازم را اخذ و به خدمات آموزشي ارائه خواهد داد.

انتقال دانشجوياني كه بعلت نداشتن شرايط ثبت نام با اخذ تعهد، مبني بر عدم تقاضاي انتقال در مركز، ثبت نام كرده‌اند ممنوع است.

انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر توسط ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه انجام و از طريق اداره كل خدمات آموزشي اطلاع‌رساني مي‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس