افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۳ (93/1/20)

ایران کنفرانس

افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۳

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال ۹۳ خبر داد.

سید محمد ابریشمی نیا در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان این خبر افزود: بر اساس مصوبه سومین اجلاس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در سال 92، حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه از تاریخ 93/1/1  به میزان 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد:تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی موظفند پس از ابلاغ این بخشنامه نسبت به اعمال  این افزایش در احکام حقوقی کارکنان واجد شرایط در فروردین ماه اقدام و پرداخت نمایند.

وی یادآور شد: این افزایش شامل حق سرپرستی نمی شود و افزایش های مربوط به حق سرپرستی و حق مدیریت در بخشنامه جداگانه ای متعاقبا اعلام می شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: به منظور حداکثر صرفه جویی و تقلیل هزینه های جاری، واحدهای دانشگاهی از بکارگیری نیروهای بدون مجوز و مازاد بر نیاز اکیدا خودداری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس