جزئیات کوتاه شدن تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد/ افزایش یک ترم به ترمهای تحصیلی (93/1/21)

ایران کنفرانس

جزئیات کوتاه شدن تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد/ افزایش یک ترم به ترمهای تحصیلی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به برخی جزئیات کوتاه شدن تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه و افزوده شدن یک ترم به ترمهای تحصیلی در دانشگاه آزاد، خبر داد.

حسین غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کوتاه شدن مدت زمان تحصیلات در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد و کاهش آن به سه سال، اظهار داشت: با پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طرحی در هیأت رئیسه تدوین شده که بر اساس آن دانشجویان مقطع کارشناسی به جای گذراندن دو ترم در یک سال، می توانند سه ترم تحصیلی داشته باشند.

وی در توضیح این مطلب، ادامه داد: علاوه بر ترمهای مهرماه و بهمن ماه، ترم تابستان هم در صورت استقبال دانشجویان به عنوان یک ترم تحصیلی محسوب می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد، با بیان اینکه هیچ اجباری در گذراندن این سه ترم وجود ندارد، تاکید کرد: ترم تابستان صرفاً برای دانشجویانی که تمایل دارند تحصیلشان در مقطع کارشناسی زودتر به پایان برسد در نظر گرفته می شود.

غریبی افزود: زیرساختهای برگزاری ترم تابستان تحصیلی در دانشگاه آزاد فراهم است و باید دید چه تعداد دانشجو از این طرح استقبال می کند.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه طرح مذکور از تابستان امسال اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: از اواخر اردیبهشت ماه اطلاع رسانی در این باره آغاز خواهد شد تا دانشجویان بعد از امتحانات پایان ترم آمادگی شرکت در دوره تابستان را داشته باشند.

غریبی درباره میزان واحدهای درسی و شهریه، اظهار داشت: تصمیمات در این باره بستگی به استقبال دانشجویان دارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس