پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دانشگاه رازی کرمانشاه (93/1/22)

ایران کنفرانس

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دانشگاه رازی کرمانشاه

دانشگاه رازی کرمانشاه در مقطع کارشناسی ارشد برای نیم سال اول سال تحصیلی 94-1393از میان دانشجویان ممتاز بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا- منطقه کرمانشاه، دانشگاه رازی در نظر دارد در اجرای ماده 2 آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر و طبق آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین دانشجویان سال آخر 10 درصد برتر مقطع کارشناسی از دانشگاه رازی و 10 درصد برتر از بین دانشجویان سایر دانشگاههای دولتی که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته می شوند در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش کند.

بر این اساس، دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می توانند جهت استفاده از مزایای این آیین نامه درخواست خود را به این دانشگاه ارائه کنند.

1) رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته (با معرفی دبیرخانه المپیاد)

2) دانشجویان نمونه کشوری با معرفی معاونت دانشجویی وزارت.

3) رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره های بین المللی خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی در رشته مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه ای که در آن برگزیده شده اند (با معرفی دبیرخانه المپیاد)

4) دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل تا پایان نیمسال ششم (با گذراندن حداقل 100 واحد درسی) جزو 10 درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی (مجموع ظرفیتهای دوره روزانه و شبانه هر رشته در کل دانشگاه) باشند و اتمام تحصیلات کارشناسی حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 93 باشد.

پذیرش دانشجویان ممتاز این آیین نامه، در قالب دوره روزانه می باشد، بنابراین دانشجویانی که از این طریق پذیرفته می شوند در صورت انصراف از تحصیل، ملزم به پرداخت هزینه های آموزش رایگان خواهند بود.

پذیرش بدون آزمون از دانش آموختگان دانشگاههای غیر دولتی، غیرانتفاعی، آزاد، جامع علمی کاربردی، مجازی، دانشسراها و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نمی باشد، بعمل نمی آید.

چنانچه طول مدت تحصیل دانشجو به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، مرخصی تحصیلی، زایمان و موارد مشابه) بیش از مدت مجاز مذکور در این آئین نامه شود، در این صورت پس از تائید و تشخیص معاونت آموزشی دانشگاه پذیرنده و معرفی به دبیرخانه شورای هدایت استعدادهای درخشان موضوع در کمیته کارشناسی مسائل استعدادهای درخشان وزارت بررسی و با تایید نهایی معاونت آموزشی وزارت، استفاده از تسهیلات مربوط امکان پذیر می باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس