اجرای طرح سه ترمه شدن دانشگاه آزاد اسلامی از سال تحصیلی آینده (93/1/22)

ایران کنفرانس

اجرای طرح سه ترمه شدن دانشگاه آزاد اسلامی از سال تحصیلی آینده

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ارایه سه ترم آموزشی استاندارد در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده (مهرماه) به صورت اختیاری برای دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابراهیم واشقانی فراهانی درباره امکان افزایش دو نیم سال آموزشی به سه ترم ، گفت: ترم های دانشگاهی معمولا 16 هفته ای است و با تعداد تعطیلاتی که در نوروز، تابستان و دیگر تعطیلات در کشور شاهدیم، فرصت بزرگی را از دست می دهیم.

وی افزود: برای آن که از وقت اعضای هیات علمی استفاده بیشتری شود و دانشجویان علاقه مند نیز بتوانند در زمان کوتاه تری فارغ التحصیل شوند، یک ترم استاندارد 16 هفته ای برای تابستان تعریف کرده و امکاناتش را فراهم آورده ایم.

واشقانی با بیان این که ترم تابستان اجباری نیست، گفت: ارایه سه ترم آموزشی استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی باعث می شود هم اعضای علمی دانشگاه از وقتشان بیشتر استفاده کنند و هم مدت تحصیل دانشجویان کاهش پیدا کند که طبیعتا صرفه اقتصادی هم برای دانشگاه و هم برای دانشجویان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هیچ گونه تغییری در مدت زمان دو ترم تحصیلی جاری ایجاد نخواهد شد و دو ترم به صورت کاملا استاندارد و در 16 هفته برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس