اعلام نتایج پذیرفته شدگان بورس دکتری داخل (93/1/25)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج پذیرفته شدگان بورس دکتری داخل

مدیرکل بورس سازمان دانشجویان وزارت علوم از اعلام نتایج مرحله اول پذیرفته شدگان بورس دکتری داخل خبر داد.

دکتر احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه در آخرین مرحله‌ای که برای درخواست بورس دکتری داخل داشتیم، حدود 400 نفر در سال 92 تشکیل پرونده دادند، گفت: تعدادی از این افراد شاخص‌های اولیه را نداشتند و طبیعتا در اولویت قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه مصاحبه علمی متقاضیان پیش از عید انجام شده است، اظهار کرد: در این مرحله نیز تعدادی از افراد در اولویت قرار نگرفتند و با دانشگاه‌های افرادی که تایید شدند مکاتبه شد که مدارکی که ناقص است، از جمله صورتجلسه گروه تخصصی را برای ما ارسال کنند تا نسبت به انجام دیگر مراحل اقدام شود.

سوابق افرادی که در مصاحبه تایید نشدند، بررسی مجدد می‌شود

مدیرکل بورس سازمان دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه از مجموع 400 نفر متقاضی حدود 270 نفر برای بورس دکتری داخل تایید شده‌اند، گفت: البته این مرحله اولیه بوده و سوابق و رزومه افرادی که در مصاحبه در اولویت قرار نگرفتند، بررسی مجدد می‌شود و در صورتی که قوی باشند، آنها نیز به دانشگاه‌های مورد نظر معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پیش از این اعلام شد که برای بورس دکتری داخل علاوه بر اعلام نیاز دانشگاه، صورتجلسه گروه تخصصی مورد نظر نیز لازم است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس