پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور از مهر ماه/ راه اندازی پردیس فناوری دانشگاه آزاد (93/1/28)

ایران کنفرانس

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور از مهر ماه/ راه اندازی پردیس فناوری دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اختصاص ۲۰ تا ۵۰ درصد کل ظرفیت به دکتری پژوهش محور از پذیرش دانشجو در ترم مهر ماه سال جاری خبر داد.

ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان این مطلب افزود: آیین نامه جذب دانشجوی دکتری پژوهش محور نهایی شده و ظرفیت ها و نحوه پذیرش آن به زودی ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: در آیین نامه مذکور متناسب با ظرفیت ها و رشته محل های موجود، حدود 20 تا 50 درصد کل ظرفیت به دکتری پژوهش محور اختصاص یافته است.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه دوره های دکتری پژوهش محور در واقع همان دوره استاد محور است، گفت: هدف تعریف پروژه‌های برون دانشگاهی در قالب پروژه دکتری است که در خدمت برآوردن نیازهای صنعت و جامعه باشد به طوری که هر دانشجویی که بتواند 50 درصد هزینه دکتری خود را از طریق صنعت فراهم کند، 50 درصد مابقی هزینه را نیز دانشگاه آزاد بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که دارای طرح های برون دانشگاهی باشند و در تعامل با صنعت و جامعه، پروژه دکتری را تعریف می‌کنند که هم از طرف صنعت و هم دانشگاه حمایت می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تشکیل شورای راهبردی پژوهش و فناوری و صدور احکام خبر داد و گفت: بعد از تشکیل شورا و تدوین دستورالعمل و آیین نامه آن، طرح جامع پژوهشی دانشگاه مطرح شده و کلیه واحد های دانشگاهی متناسب با ظرفیت و توانمندی شان و طبق آمایش ملی و سند بالادستی نظام و برنامه های مصوب دانشگاه به صورت مأموریت گرا، هدف خود را تعیین کرده و فعالیت های پژوهش و فناوری را در یک افق 5 ساله و 10 ساله تنظیم می کنند.

وی در ادامه از راه اندازی و استقرار نخستین واحدهای فناور در پردیس فناوری با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: امیدواریم همزمان با 31 اردیبهشت ماه و سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، گام های نخست را در جهت اجرایی کردن این موضوع برداریم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس