پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری/ نتایج یکشنبه اعلام می شود (93/1/29)

ایران کنفرانس

پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری/ نتایج یکشنبه اعلام می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 را اعلام کرد و گفت: این ظرفیت با توجه به پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی حدود 12 هزار نفر تعیین شده است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفیتی که برای این دوره پذیرش در دوره دکتری نیمه متمرکز از سوی دانشگاه ها اعلام شده است 11 هزار و 980 نفر است که نسبت به سال گذشته حدود 1500 نفر افزایش داشته است.

وی افزود: ظرفیت در دوره سال 92 حدود 10 هزار و 500 نفر بود که در نهایت پس از اعمال مرحله تکمیل ظرفیت تعداد 11 هزار و 344 نفر قبول شدند.

خدایی خاطرنشان کرد: البته ممکن است در این دوره نیز پس از طی مراحل آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت نیز داشته باشیم که در آن زمان تعداد قبولی ها افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: هزینه نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی بر اساس تصمیم هیات امنای دانشگاهها اعمال می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سال 93 اظهار داشت: نتایج آزمون در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

به گزارش مهر، کنکور دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 برای پذیرش دانشجو در 8 گروه آموزشی و 267 کد رشته امتحانی با تعداد 240 هزار و 361 داوطلب که از این تعداد 102 هزار و 234 نفر زن و 138 هزار و 127 نفر مرد بودند در صبح جمعه 16 اسفند 92 در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس