تدوین لایحه برخورد با تقلب در پایان نامه‌ها (93/2/23)

ایران کنفرانس

تدوین لایحه برخورد با تقلب در پایان نامه‌ها

معاون حقوقی وزارت علوم از تازه ترین تصمیمات این معاونت در خصوص برخورد با آن دسته از استادان و دانشجویان متخلف علمی، خبر داد و گفت: در حال تدوین لایحه ای برای پایان نامه ها هستیم که در صورتیکه که دانشجویان تخلف علمی در مقالات و پایان نامه ها داشته باشند با آنان برخورد می شوند.

سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: معاونت حقوقی وزارت علوم در حال تدوین لایحه ای برای پایان نامه هاست، بر این اساس در صورتیکه دانشجویان تخلف علمی در مقالات و پایان نامه ها داشته باشند با آنان برخورد می شوند.

وی ادامه داد: برخورد با این تخلفات در حوزه استادان نیز در دست اقدام است و هیأت های انتظامی استادان و کمیته های انضباطی دانشجویان در دانشگاهها می توانند به تخلفات مذکور رسیدگی کنند، هر چند این طرحها و لوایح هنوز در دست بررسی و مطالعه در حال طرح در شورای حقوقی است.

معاون حقوقی وزارت علوم از افزودن چندین مورد تخلف به آیین نامه انضباطی اساتید خبر داد و افزود: این مصادیق ابتدا لازم است در مجلس تصویب شود. علاوه بر این، در صورتیکه اقدامات متخلفان بیش از یک تخلف باشد و در واقع عنوان تخلف مجرمانه به شمار آید به قوه قضائیه معرفی می شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس