اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد فردا بعدازظهر (93/2/28)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد فردا بعدازظهر

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج مرحله اول دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد فردا دوشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ اعلام خواهد شد.

ناصر اقبالی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اعلام این خبر افزود: نتایج مرحله اول دوره های با آزمون و بدون آزمون دکتری (PHD) فردا دوشنبه  اعلام خواهد شد، که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

وی درباره زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان گفت: مصاحبه های دوره دکتری از اواسط خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمان بندی آن از طریق سایت www.azmoon.net اعلام خواهد شد.

رییس مرکز آزمون با اشاره به افزایش تعداد رشته ها نسبت به سال قبل ، گفت: سیاستگذاری در دانشگاه بر ایجاد رشته هایی است که مورد نیاز کشور می باشد و  بر این اساس در سال 92 در مقطع دکتری در 176 رشته پذیرش داشتیم و امسال رشته ها به 196 رشته افزایش یافته است.

اقبالی در این خصوص که اگر داوطلبان در مورد جزییات نتایج دکتری با سوالی مواجه شدند، چه اقدامی انجام دهند، تأکید کرد: با توجه به تقویت بخش پاسخگویی مجازی، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com و ورود به بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را مطرح کرده تا کارشناسان در اسرع وقت آنها را پاسخ گویند.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای سوالات داوطلبان وجود ندارد و فرد هر تعداد سوالی هم که داشته باشد، بخش مجازی مرکز آزمون پاسخگوی آنها خواهد بود.

اقبالی در مورد نسبت جنسی نتایج مرحله اول گفت: در آزمون دکتری امسال 71271 نفر شرکت کردند که از این تعداد 26821 زن و 44450 مرد بودند، که در نتایج اولیه نسبت جنسی دعوت شدگان به مصاحبه 38% را خانم ها و 62% را آقایان تشکیل می دهند.

وی در مورد سهمیه اعضای هیأت علمی گفت: نتایج قطعی متقاضیان استفاده از سهمیه اعضای هیأت علمی برای داوطلبانی که حائز شرایط بوده و سوابق آنها به تأیید مرکز امور هیأت علمی سازمان مرکزی برسد، در شهریورماه اعلام خواهد شد.

وی گفت: زمان اعلام نتایج قطعی آزمون دکتری تخصصی شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس